Weet iemand een website om series in streaming met Nederlandse ondertitels te bekijken?

Hallo,
Ik wil Nederlands leren. Ik heb het op school geleerd maar ik lijk aan praktijk, dus ik zou graag series of films in Engels of in Frans met Nederlandse ondertitels bekijken om meer woordenschat te leren.
Dank U

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je zou deze website eens kunnen proberen:
http://www.emoviedb.nl/
Ik heb geen ervaring met de site, maar je loopt (volgens de McAfee SiteAdvisor) in elk geval niet het risico dat je pc met virussen of spyware besmet raakt. Je moet wel een (gratis) account aanmaken. Waarschijnlijk word je gek gemaakt met allerlei advertenties, maar dat moet je dan maar op de koop toenemen.
Op deze site heb ik, zonder inloggen, wel een paar filmfragmenten kunnen bekijken: http://www.moviesnl.com/
(zie afbeelding). Je vind er allerlei genres. Ook hier veel pop-ups met advertenties.
Verder heb je natuurlijk dagelijks talloze ondertitelde films, series en docu's op de commerciële tv-zenders zoals SBS en RTL, maar b.v. ook op National Geographic.

Veel succes met oefenen!
Plaatje bij antwoord
Pieter2011