Mijn silverlight plug in reageert niet, bij RTL.nl wat te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, oh oh cherso of expeditie robinson gemist?

Het beste antwoord

je kan het proberen te updaten maar je geeft niet aan wat er precies staat, anders moet je silverlight plug in downloaden als er staat , silverlight reageert niet of zo iets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat: "de volgende plug in is vastgelopen: silverlight plug in" en heb al een nieuwere versie gedownload.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
....

Andere antwoorden (4)

Een alternatieve oplossing is het gebruik van een andere webbrowser. Bij had ik ook regelmatig problemen met silverlight in Internet Explorer, echter had ik geen problemen toen ik overstapte op Chrome, overigens gratis te downloaden.

http://www.google.com/chrome?hl=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
RTL Gemist (RTL XL) maakt gebruik van de nieuwe versie van Silverlight. Zorg ervoor dat deze geïnstalleerd is.

Werkt deze nog steeds niet na de nieuwe versie van Silverlight volg dan onderstaande stappen.

- Controleer de datum/tijd van de computer en zet de locatie (Landinstellingen) op Nederland.
- Verwijder de huidige versie van Silverlight (via het configuratiescherm) en installeer de nieuwste versie van Silverlight via www.microsoft.com/silverlight/downloads.aspx.
- Voer hierna de onderstaande "fix “uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Probeer nu nogmaals de Silverlight video stream op RTL XL te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-.- zoals ik al aanheb gegeven heb ik chrome en heb ik de nieuwste al. Oftewel fail van
Microsoft, zoals altijd
Ik heb precies hetzelfde en heb gedaan wat hier beschreven staat, maar Fixit zegt dat het niet van toepassing is op mij besturingssysteem. Ik kan dus wel gewone filmpjes kijken, maar bij Rtl XL loopt google chrome vast en in de silverlight plug in reageert niet. Heb google chrome ook opnieuw geïnstalleerd, helpt ook niet. Ik heb het altijd kunnen kijken en sinds een week of twee niet mer. Help?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had het zelfde probleem en heb, voor mij dan, de oplossing gevonden.
Volgende stappen genomen:
1. Mozilla Fire Fox geinstaleerd
2. Google Chrome van pc verwijderd
3. Via configuratie scherm alle stoftware mbt. silverlight van mijn computer verwijderd
4. PC opnieuw opgestart
5. Via Mozilla Firefox Google Chrome geinstaleerd
6. Via mozilla firefox naar rtl gemist gegaan
7. Video gestart, je kan dan vanzelf silverlight opnieuw instaleren
8. Google Chrome opgestart, en het werkt weer!!!
9. Oh ja, Fire fox voor de zekerheid even op m'n pc laten staan.