Met welke banner killer zorg je ervoor dat de reclames in vraag-antwoord fora niet getoond worden?

Zodat tussen vraag en antwoord geen reclame meer zichtbaar is.

Toegevoegd na 23 minuten:
Welke kan worden toegepast in Internet Explorer 8

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Voor IE zijn er geen oplossingen,ik gebruik Google Chrome met Adblock plus en 't is gedaan met die vervelende reclames.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En MS maar kijken hoe iedereen overstapt naar andere browsers.

Andere antwoorden (3)

ik heb de adblockplus addon van firefox.. en ik zie vrijwel nooit reclame.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik flashblock en Firefox en heb er geen last van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adblock + voor zowel Chrome als Firefox, voor IE heb je op dit moment niet zo'n functie.