Hoe kom ik aan een achtergrondfilmpje alsof je in een auto rijd?

Je ziet dat wel eens op tv, ze rijden in de studio auto met op de achtergrond een snelweg die voorbij rijd. Hoe kom ik aan zo'n filmpje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (2)

Zelf een video maken vanuit en rijdende auto.
Want ik zal je een geheimpje vertellen: de snelweg rijdt in werkelijkheid niet voorbij, die blijft gewoon liggen.
escape
13 jaar geleden
Als je dergelijke filmpjes zoekt, moet je zoeken op "stock video" of "footage". Je komt dan websites tegen met allerlei kant en klare filmpjes die je kunt gebruiken. Sommige websites zijn tegen betaling, maar er zijn ook websites die ze gratis beschikbaar stellen.
Succes!

**Beste Antwoord?**