Ik heb draadloos internet, hoe zet ik er een wachtwoord op?

Zodra ik een wachtwoord heb ingesteld kan niets hier het internet meer op. En dan ben ik dagen bezig om dat weer ongedaan te krijgen. Je raad het al ik ben behoorlijke dummy met dit soort dingen:/
Kan iemand mij alsjeblieft helpen om dit vervelende probleem op te lossen. Simple please :) mijn pc krijg ik na de laatste poging helemaal niet meer draadloos. Ik heb een sitecom router, 2 laptops en 1 pc .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben hier al meer dan een jaar af en aan mee bezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
euh.......... aan de onderkant staat 46DED8
bedoel je dat nr Refalm?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee daar staat wat anders,dit staat onderop de router. nee
Ik zie verder niets, op dit nr na: 300N RouterXR.. is dat het?

Het beste antwoord

Het probleem waar je waarschijnlijk tegenaan loopt is simpel.
Je zet een wachtwoord op je router, drukt op opslaan en dan raak je de verbinding kwijt omdat je internet op eens is beveiligd met een wachtwoord.
De oplossing is ook simpel.
Nadat je het internet hebt beveiligd met een wachtwoord dan moet je de draadloze verbinding op je pc opnieuw instellen. Met wachtwoord.
Succes.
Het makkelijkste om je router te configureren is door middel van een directe UTP-kabel-verbinding tussen je router en bv een laptop.
Dan raak je niet de verbinding krijt na het opslaan van wijzigingen. Het enige wat je dan moet doen is na het juist configureren van je router, de verbinding op elke pc opnieuw instellen volgend de nieuwe router settings...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
noem het maar simpel,ik ben je nu al kwijt. :(
Het is al even geleden dat ik het voor het laatst geprobeerd heb.
Dus ik weet niet eens meer waar en hoe ik moet beginnen en mijn router gebruiksaanwijzing is pleitte :((
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De handleiding ligt hier: (pdf) http://www.sitecom.com/download/4348/Folder-WL-308-Dutch.pdf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel! :)