waar ken je een cd-dvd spelerkopen

waar ken je en cd-dvd speler voor de laptop kopen in dordrecht in dch ( dordse computer handel ) verkopen ze niet wet iemand waar nog zon computer ander in dordrecht is ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil niet lullig doen hoor. Ik ben zelf dyslect maar deze spelfout gaat wel heel erg ver. Het is waar KAN je een cd/dvd-speler kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan geen winkel waar dat ken.

Het beste antwoord

Kijk even bij Heijligers Computers B.V.
Zie bron voor meer info, er zit vast wel iets tussen wat je nodig hebt.

Toegevoegd op 14-05-2009 12:43:13
-Edit- Sorry, je bedoelde HC computers.

Kijk anders even bij Dynabyte in Dordt daar kunnen ze je zeker wel helpen aan een cd/dvd speler voor je laptop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

bij een laptop zit meestal een cd/dvd speler ingebouwd, en cd's kun je afspelen met media player (zit er meestal wel op) en dvd's met een dvd afspeelprogramma, je moet maar even googelen, dan vind je vast wel wat............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Bico Computers kun je een externe DVD-schrijver kopen.