welke laptop is beter ?

welke laptop is beter eigenlijk, maar het gaat vooral om gamen ( en ook school natuurlijk ).

HP DV6-6C12ED

Intel Core i7
2200 MHz
Intern geheugen 8192 MB
Radeon HD 7470M ( 1gb )

Acer Aspire 7750G

Intel Core i5
2,50 MHz
iterne geheugen 8gb
Radeon HD 7670M

Asus N55SF-S1060V

Intel Core i7
2000 MHz
Intern geheugen 6144 MB
GeForce GT 555M

hp kost - 799 euro
acer kost - 699 euro
asus kost - 818 euro

Gaat mij niet zo ZEER om hoge kwaliteit spelen als ik maar bf3 en lords of the rings online kan spelen.
Ik wil liever niet 818 euro uit geven maar maar het anders niet is dan moet dat maar.

Toegevoegd na 17 minuten:
sorry was ik helemaal vergeten.

http://www.mycom.nl/Product/Notebook-en-Netbook-Notebook/Asus-N55SFS1060V2nd-i72630QM/1191715

http://tweakers.net/pricewatch/299933/acer-aspire-7750g-2458g75mn.html#tab:info

http://www.mycom.nl/Product/Notebook-en-Netbook-Notebook/HP-DV66C12ED2nd-i72670QM/1310064?channel_code=4&utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslistclick&product_code=48845694

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik heb ook gehoord dat acer sneller overhit dan HP is dit waar ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
BF3 is een van de zwaarste games op dit moment.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Gelieve links te geven naar de laptops. van de acer aspire zijn meerdere modellen die beginnen met: 7750G

Antwoorden (4)

Degene met de 555M als het om games gaat:

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-555M.41933.0.html

http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-7670M.69483.0.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je gaat gamen heb ik slechte ervaring met hp.
ik heb trouwens erg goede ervaring met asus.

ze hebben krachtige, goede laptops voor een goede prijs, aan die asus zal je nog veel plezier aan hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk ik wil als lieft op HP blijven ik heb in 7 jaar de tijd NOOIT een probleem gehad en met ACER wel. Ik wil niet HARDCORE gamen zoals meeste mensen het noemen. Ik wil gwn op een normaal kwaliteit hoeft ook niet ULTRA OF HIGH, maar ik heb er totaal geen moeite mee als die HP alleen LOW of NORMAL alleen aan kan. Ik begrijp natuurlijk wel dat Asus beter is dat is ongetwijfeld wel zo, maar ik heb me zelf zo aangeleerd geen probleem met een apparaat ( merk ) niet overstappen. Mijn vraag: De Hp dv6 6c12ed
Kan ik daarop gwn Battlefield op low of normal spelen. ( zonder al dat lagg sooi ).
De acer met kop en schouders! 2,5Ghz en intel core i5 (gemaakt om te gamen) de videokaart is ook zeer goed (2GB) en kan met gemak gta san andreas op high spelen. Battlefield 3 zal hij niet op ultra kunnen maar ongetwijfeld wel normal quality.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ACER wordt inderdaad erg heet en dan vooral die uit de Aspire-serie. Ik heb er hier al twee staan met een verbrand moederbord. Voor mij nooit geen ACER meer. Wat een rotzooi!!!