Kent iemand een goede webshop waar je laptops kunt kopen?

Heeft iemand ervaringen met webshops? Ik hoor vaak dat webshops over het algemeen wat goedkoper zijn dan normale winkels. Ik vroeg me af waar ik moet beginnen met zoeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.7K

Het beste antwoord

Kijk even op tweakers.net
dit is DE site voor alles wat met computer en laptops te maken heeft. je kunt een pricewatch zien voor het product wat je wilt kopen. als je dit aanklikt krijg je ook meteen een overzicht van je webwinkels met de laagste prijs. de webwinkels zelf worden ook nog beoordeeld naar tevredenheid klanten.
Een winkel die vaak bovenaan staat (goedkoop) en waar mensen in het algemeen erg tevreden over zijn is bijvoorbeeld Zercom, maar ik zou gewoon zelf even kijken bij tweakers!
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je hebt verschillende vergelijkingssites als:
http://www.kieskeurig.nl/computers/computer_hardware
http://www.elcheapo.nl/notebook/

en vast nog wel wat meer.

Denk er wel aan dat goedkoop niet altijd het beste is, kijk ook naar garantiebepalingen die de leverancier bied. Is het pick-up and return of moet je zelf naar een afleverpunt rijden (stel jij woont in Groningen en je webshop zit in Rotterdam, als jij dan je laptop in Rotterdam moet afleveren als je problemen hebt, daar wordt jij niet blij mee).

Mijn laatste laptop heb ik bij bol.com gekocht. Prijs was gelijkwaardig met andere aanbieders op internet.
Dit was een speciale laptop (aspire one, 10,1 inch notebook) die ik voor op vakantie mee wil nemen.

Als ik gewoon een nieuwe laptop nodig heb, dan ga ik vaak naar office centre. Doorgaans hebben die goede, scherpe aanbiedingen en een goede service, maar daarvoor moet je een pasje hebben, maar die kan je vast wel van iemand lenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een winkel die betaalbaar is én betrouwbaar is Norrod.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dé website en shop waar je dit goed kunt doen is "alternate"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier goede ervaringen met de laptopshop.nl (onderdeel van Coolblue.nl). Alles naar wens verlopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kieskeurig.nl is heel erg handig. Daar kan je van veel laptops de beoordelingen zien. Ook kan je alles overzichtelijk zien en sorteren op prijs of merk.

Ja zou ook nog consumentbond.nl kunnen gebruiken maar dit kost geld om je aan te melden.