Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik ISO bestanden afspelen op mijn AC Ryan PlayOn! HD2 vanaf mijn NAS Synology d411j? Ik heb een originele DVD geript met DvDSHrink (naar ISO).

Heb de DVD geript met DVD Shrink. NAS is aangesloten op de emdiaspeler met netwerkkabel. De emdiaspeler ziet de NAS, ik kan het bestand benaderen, maar als ik het bestand wil afspelen krijg ik een paar seconden zwart scherm en daarna sopringt hij terug naar het menu.
Afspelen doe ik via UPnP. Als ik de optie 'nmetwerk' kies in de mediaspeler in plaats van UPnP zie ik de NAS niet. Wat doe ik verkeerd?

De DVD rippen naar losse .vob bestanden is geen optie, dan speeld de mediapseler alleen de losse bestanden, in willekeurige volgorde.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zoeken naar dit probleem levert op dat de netwerkinstellingen niet correct zijn. Zie bijgevoegde link naar een topic over dit onderwerp.
(Lees meer...)
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! Met deze praktische tip hoe ik dan via het netwerk verbinding kan maken is het gelukt. Scheelt een hoop pielen en ergernis.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding