Klopt het dat de cartridges in een nieuwe printer maar voor de helft gevuld zijn?

Dit vertelde een verkoper,toen ik stond te dubben tussen nieuwe cartridges of een nieuwe printer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.6K

Het beste antwoord

de cartridges die bij de printer meegeleverd zijn, zijn zover mijn ervaring rijkt inderdaad minder gevuld dan als je een nieuwe koopt.

als je dus een printer koopt en je inkt gaat op dan zal je al gauw merken dat je langer doet met je spiksplinternieuwe inkt die je apart gekocht hebt.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

zojuist nieuwe printer gekocht incl. cartridge. controle paneel van printer geeft aan dat de cartridge 100% vol is. Dus: nee ( in ieder geval bij mijn printer -HP-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, 100% van 5 ml, ipv 100% van 10 ml
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerlijkheid siert de mens (en ik hoop dat niet iedereen mijn eerste antwoord nu als "niet waardevol "gaat bestempelen ;-)))))). Je hebt gelijk. mijn vrouw , die de printer heeft gekocht, heeft mij gezegd dat je reactie correct is en dat de verkoper dat ook eerlijk heeft gezegd bij aankoop!
(Media Markt,waarvan akte!).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoewel het controlepaneel wel degelijk 100% VOL aangeeft. Maar misschien wordt die 5 ml dan gemeten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk, da's nou een Goeie Vraag waarvan ik het antwoord ook niet weet. denk het wel.
ik heb het een tijdje geprobeerd om iedere keer als ik een velletje geprint had, af te turven op een blaadje dat ik op de printer geplakt had. maar dat heb ik niet lang genoeg volgehouden tot de cartridge leeg was.
Ja,gelijk een zwerende vinger. Er zit idd beduidend minder in,dan in een nieuwe aan te schaffen exemplaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij aankoop van mijn Canon printer had ik al snel in de gaten dat mijn cartridjes wel heel snel leeg waren. De verkoper vertelde mij dat de cartridges van een nieuwe printer maar gedeeltelijk gevuld waren. Tot zover kan ik in je vraag mee gaan. Na enkele nieuwe cartridges ontdekte ik dat ze evensnel leeg waren als de bijgeleverde cartridges. Voor €50,00 heb je een printer. Het inkt kost je een vermogen.