kan een i5 processor met Intel graphics hd 4600 3.2 mghz Minecraft laggloos aan ??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Op low moet je het redden, maar verder niet.
Je zou echt een losse videokaart moeten hebben wil je betere performance
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je bij die processor een betere videokaart zou doen zou het makkelijk kunnen :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik denk dat dat kan je zal op medium dan ongeveer 45 fps halen (ter vergelijking een film is ongeveer 30)