Wie weet er een goede Windows Phone voor mij?

Ik ben op zoek naar een windows phone (mobiel/zak computer met windows mobile erop)
enkele eisen:
- er moet wifi op zitten
- sneller dan 400 hertz
- touchscreen
- uitbreidbaar met (micro) sd kaart
- Windows mobile 5 of hoger
- Met camera
- niet te duur
- liefst GPS

je hoeft er niet per se me kunnen te bellen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik heb zelf al jaren verschillende telefoons van HTC gehad. Die bevallen tot nu toe prima.

Als ik je wensen invoer bij Kieskeurig.nl krijg je een lijst met 42 toestellen met WiFi, Windows Mobile, Camera en GPS. De lijst kan je sorteren op prijs/gebruikerservaring.

Toegevoegd na 2 minuten:
De HTC en Samsung zijn populaire telefoons en verschillende modellen worden goed beoordeeld. Op kieskeurig zou ik vooral kijken of er veel beoordelingen bij staan. Een cijfer 7 met 40 beoordelingen zegt meer dan één keer een 9.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Samsung i8000 Omnia II. Vindt ik de beste telefoon die draait op windows mobile.
Ik heb hem getest op gsmhelpdesk.nl.