Mijn pc blijft vast hangen HELP!!!

mijn pc werkt goed als ik surf op internet alles werkt prima
maar als ik mijn spel op start| Call of duty 4 | de eerste 5 min verloopt alles goed maar dan blijft de scherm vast hangen en het geluid ook. ik kan niks anders doen dan aan uit knop te drukken
mss dat mijn pc te warm is ???

hier zijn mijn tempareturen van mijn pc als ik surf op internet

Operating System
MS Windows 7 Ultimate 64-bit
CPU
Intel Core i5 650 @ 3.20GHz 34 °C
Clarkdale 32nm Technology
RAM
6.0GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Motherboard
Acer Predator G5900 (CPU 1) 30 °C
Graphics
SMEX2220 (1920x1080@60Hz)
NVIDIA GeForce GT 340
Hard Drives
977GB Hitachi Hitachi HDT721010SLA360 (RAID) 44 °C
Optical Drives
HL-DT-ST DVDRAM GH60N
Audio
Realtek High Definition Audio

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Temperatuur tijdens het surfen zegt niet veel, temperatuur tijdens het gamen veel meer. Je kan je game even windowed draaien en dan tijdens het gamen een keer kijken, of Windowsknop-D drukken tijdens het gamen om te kijken wat je temperatuur is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij geeft trouwens geen temp van de GPU (Nvidia GT340) en dat is de interresantste.

Antwoorden (4)

Misschien is je grafische kaart niet goed genoeg voor het spel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan haast niet het probleem zijn, het werkt of werkt niet. Het zou kunnen dat als je problemen met koeling hebt dat in een lagere setting je geen oververhitting krijgt, maar dat heeft meer te maken met koeling dan met grafische kracht.
je grafische kaart lijkt me in orde.

Als je misschien ook eens vaker de melding MP3.exe of SP3.exe werkt niet meer tegen bent gekomen moet je even de drivers van je grafische kaart of geluidskaart opdaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download even Furmark(bron). Dit is een programma die je grafische kaart gaat laten zweten en gelijk de temperatuur meet. Zo kan je iig ff uitsluiten dat je GPU te heet wordt. Stel hem in op je resolutie en wat extra AA, en laat hem dan even draaien. Als ie warmer dan 90 graden wordt zou ik hem uitzetten. Als je computer weer blijft hangen dan is het vrijwel zeker een koelingsprobleem.

Toegevoegd na 5 minuten:
Heb je trouwens de laatste WHQL drivers van Nvidia gedownload? Heb je een goede airflow in je kast, zeker met deze temperaturen buiten is het binnen ook wat warmer en kan je ook eerder tegen oververhitting aan lopen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Als furmark schokkerig loopt is dat geen probleem, laat hem net zolang draaien totdat je temperatuur stabiel blijft, die van mij gaat over de 80 graden heen als ik hem een tijdje draai.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal meer met een driver te maken hebben dan met je PC...

haal je saved games (character profile etc)even op, zet ze veilig, en uninstall en reinstall het spel. update ook je graphics driver, MB drivers enz...

Grote kans dat dat het probleem oplost. Anders is het een incompatibiliteit met je graphics drivers. Check op de site van de gamefabrikant (of stuur ze effe een mailtje)