Is de sony vaio vpc f24l1eb nl3 een goede laptop voor games en evt dingen voor school?

En is de kwaliteit goed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Als je die bedoelt van meer dan 800 euro: JA

http://nl.hardware.info/productinfo/148125/sony-vaio-vpc-f24l1eb#tab:specificaties
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!! Maar, is ie er ook nog onder de 800 euro dan?
Of de kwaliteit goed is kun je alleen zelf bepalen. Dat is afhankelijk van wat je ermee wilt doen. Maar Sony maakt prima laptops die degelijk gebouwd zijn. Je mag verwachten dat hij wel even meegaat.

In hoeverre hij geschikt is voor games zou afhangen van de games die je wilt gaan spelen. Als je bijvoorbeeld Battlefield 3 wil spelen, dan nee hij is niet echt geschikt. Hij zou het dan op de laagste settings net speelbaar draaien. Minder zware games als Call of Duty, The Sims en Fifa zouden dan wel weer prima draaien. Een en ander hangt ook af van de eisen die jij hebt over hoe hoog je de beeldinstellingen wilt hebben en wanneer je iets soepel vind draaien.

Aangezien je gaming als eerste activiteit noemt ga ik ervanuit dat deze het belangrijkste is voor jou. Dan is misschien de aanschaf van een desktop pc de moeite waard. Hier zul je voor 800 euro een veel snellere computer voor kunnen kopen.

Hier kun je verschillende games zien die getest zijn met verschillende laptop videokaarten, in de door jouw voorgestelde laptop zit een Nvidia 540m:

http://www.notebookcheck.net/Computer-Games-on-Laptop-Graphic-Cards.13849.0.html

Als je toch een laptop wilt kijk dan ook eens naar deze:

http://www.medion.com/nl/electronics/prod/MEDION%C2%AE+ERAZER%C2%AE+X6815+laptop/30013411A1?category=nb_intel_i7&wt_mc=nl.extern.pricecom.tweakers.beezup&wt_cc1=preisvergleich&wt_cc2=30013411&wt_cc3=tweakers&utm_medium=produktvergleich&utm_campaign=tweakers

Is beduidend sneller dan die Sony en kost 799.

Wat je schoolzaken betreft. Dat kun je op iedere laptop prima doen. Dus hier ook op.