Waar kan ik laptops vinden met een scherm groter dan 20 inch?

Ik kan geen zaak vinden die laptops verkoopt met schermen groter dan 17 inch. Weet iemand een zaak die deze verkoopt? Bvd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag me af of deze uberhaupt bestaan, nogal onpraktisch namelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet iedereen wil zn laptop meenemen.
Je kan m ook gewoon op je bureau hebben staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan valt het voordeel van een laptop weg en kun je dus beter een desktop kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee want je kan er ook mee op de bank of aan tafel zitten.

Het beste antwoord

18,4 inch is wel te verkrijgen op tweakers(1) kan je op grootte van scherm zoeken tussen de laptops. Deze kan je dan onder andere vinden(2).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zinnig en bruikbaar antwoord

Andere antwoorden (1)

Paradigit verkoopt ze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groter dan 20 inch, het lijkt me stug. Heb je er een link van?