- Je trekt de stekker uit het stopcontact
- schroeft je PC open (Aan de achterkant de schroefjhes los maken & de kap er af schuiven)
- Zoek naar het deel van je PC dat lijkt op het plaatje
- Als je al het juiste geheugen kent & hebt: Steek het chipje er in; Dat kan maar op een manier
- Met lichte druk duw je gelijkmatig het chipje op zijn plek: De witte clipjes veren omhoog en je hoort duidelijk 2 kleine klikjes
- Schroef de boel weer dicht

Als je niet weet welk geheugen: Neem een chipje er uit (Witte clipjes iopzij duwen, en licht trekken aan de chip), doe het in een niet-statisch zakje (bv papier) en neem mee naar de electronica zaak zodat ze je kunnen adviseren. Schrijf ook op hoeveer ruimte voor niewue chips er nog zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Ga met een programma na welk soort ram in je pc zit. Druk af en ga ermee naar de computerboer.
Gebruik dit programma:
http://www.cpuid.com/downloads/cpu-z/1.54-setup-en.exe

Ga naar het tabje "Memory" en schrijf daar alles op en neem dat papier mee naar de winkel.

2. Als je terug thuiskomt, bekijk dan dit filmpje daar staat perfect uitgelegd hoe je RAM geheugen moet vervangen:

http://www.youtube.com/watch?v=1DfPFHgaXdo

Veel succes en het is helemaal niet moeilijk! Zelfs ik, als hardware-analfabeet kan het ! lol