Wat is dit voor kabel en waar kan ik hiervoor een verlengkabel bestellen?

Ik heb een nieuw moederbord en deze kabel is net iets te kort. Waar kan ik een verlengkabel hiervoor bestellen en wat is dit voor kabel?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (2)

In de beschrijving van het moederbord staat ongetwijfeld een overzicht van alle aansluitingen met de benaming erbij. Als u dat heeft opgezocht weet u hoe deze aansluiting heet en dus hoe de kabel die daar op aansluit heet.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het lijkt op de HD Audio 13 Pin. Heeft de andere kant van deze kabel een 9-pin stekker? Dan is het mogelijk de "IBM Lenovo Audio to HD Audio 13 Pin to 9 Pin Adapter Cable". Ik kan geen verlengkabel vinden, maar wel een nieuwe (mogelijk langere) kabel die je kan aanschaffen. (de bron is een winkel die ik vond tijdens het googlen, er zijn meerdere winkels die deze kabel aanbieden)