Kun je gamen met de volgende specificaties?

Het gaat om de volgende specificaties:
Intel i7-4510u processor (moet geen problemen geven lijkt me)
4gb aan geheugen en een grafische kaart van nvidia: de gt820 (1gb)

Mn vraag is of die 1gb in de gpu genoeg is om een spelletje als de nieuwste sims 4 te kunnen spelen?
Het gaat hier niet om games als Battlefield 4

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga je die laptop nog kopen? Dan zou ik er een kopen met een betere videokaart. Sims 4 zal niet zo zwaar zijn als andere games, maar de videokaart is wel erg licht.

Antwoorden (3)

Geen probleem alleen grotere cidwokaart heb je nodig
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En ram verhogen naar 8GB is ook wel handig
Voor Sims 4 is dit geen probleem, maar voor de toekomst is het wel handig om je ram naar 8GB te verhogen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je het ram nu al beter kunt verhogen aangezien je 2gb ram al kwijt bent aan battlefield 4 en dan nog de rest van de programmas.
Als het om games gaat die qua systeemeisen lijken op de Sims 4, dan zit het met je processor, grafische kaart en geheugen goed. Voor zwaardere games zal/zullen de videokaart en/of het geheugen niet altijd voldoende zijn.