Ik hoor geen geluid meer op mijn computer, hoe verhelp ik dat?

Hey, ik had dus een NVIDIA Quadro 1800 en heb deze verplaatst met een Quadro 2000,
( Alle drivers gedownload en oude verwijderd )
Toen startte ik mijn computer weer op en ik had geen geluid meer, als ik naar de properties ga van me realtek driver staat er: This device cannot start Error (10).

Ik heb bijna alles al geprobeerd kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (1)

Oplossing 1: zet services op automatisch
Ga naar de beheermodule Services. Deze wordt geopend met de zoekopdracht SERVICES (tevens bereikbaar via het configuratiescherm, onderdeel Systeembeheer).
Zet de service Windows Audio op Automatisch. Start computer opnieuw op.

Oplossing 2: vernieuw driver
Open Start , typ Apparaatbeheer en selecteer het in de lijst met resultaten. Selecteer onder Besturing voor geluid, video en spelletjes uw geluidskaart, open deze, selecteer het tabblad Stuurprogramma. Klik met de rechtermuisknop op het audiostuurprogramma en selecteer Verwijderen. Start uw apparaat opnieuw op om het stuurprogramma opnieuw te installeren.
Probeer anders het algemene audiostuurprogramma van Windows. Open Apparaatbeheer, klik met de rechtermuisknop (of druk en houd vast) op het audiostuurprogramma > Stuurprogramma's bijwerken... > Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken > Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer, selecteer High Definition Audio-apparaat, selecteer Volgende en voer de instructies uit om dit te installeren.
SimonV