Kan ik met 1 account op de xbox toch met zijn twee-en gamen, dmv een tweede controller?

Ik heb 1 account op de xbox, ik lees overal dat je alleen multiplayer kan doen met iemand anders die ook een account heeft en dus zijn eigen xbox.
Is het mogelijk op bepaalde spellen gewoon op 1 account toch samen te spelen, m.b.v een tweede controller?

3 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (1)

Dat kan, dan moet je een spel hebben dat splitscreen multiplayer ondersteund. Dan kun je met meerdere mensen op 1 beeldscherm spelen.
Zoek naar 'xbox splitscreen games' op Google en dan vind je sites als deze: https://www.highgroundgaming.com/best-co-op-games-for-xbox-one/
Toegevoegd op 30 april 2020 14:00: tekst