weet iemand waar je een gameport pci adapter kunt kopen?

ik wil graag mijn race stuur weer willen gebruiken maar ik heb geen gameport in mjn pc, dus ik moet er een kopen. maar nou wil ik er geen een waarbij die gameport op de geluidskaart vast zit. (ik heb al een goede geluidskaart) dus weet iemand een winkel waar je dat kunt kopen;

Een individuele gameport op een pci-e poort.

BTW: Een converter gaat niet werken!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ook ik kan alleen geluidskaarten vinden die deze optie hebben. Zeer waarschijnlijk zijn ze los niet verkrijgbaar. Wat je kunt doen is wél zo'n geluidskaart aanschaffen met Gameport en dan je oude geluidskaart behouden als standaard geluidskaart waardoor het geluid wel via je oude loopt en je alleen de gameport op je nieuwe geluidskaart zal gebruiken. Hopelijk heb ik je voldoende kunnen informeren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo'n ouderwetse bedoel je? Want ik weet ook dat er moderne gamepoort via USB bestaan.

En welk moederbord heb je? Sommige moederborden hebben wel een gamepoort op het moederbord, maar leveren de kabels er niet standaard bij. Zoals deze: http://itshootout.com/r-270/amd-nforce-4-sli-motherboard-group-test/p/6/

Vroeger heb ik wel een dubbele gamepoort gehad, ik weet niet of dat pci was. Maar de drivers werden op een gegeven moment niet meer ondersteund.