kan je ook (zie extra uitleg)

Ik wou een trust psu 370 watt kopen, uitverkocht. Nu zie ik een Sweex 400 watt dual fan atx voor goedkoop. Kan dat ook in mijn pc?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

sorry me glazen bol is kapot, dus kan het niet vanaf hier niet zien wat voor pc heb je en wat heb je er in hebt zitten?

maar als alles tussen die 2 PSUs het zelfde zijn behalve de wattage dan, dan zou het moeten luken.

(aleen zelf zou ik niet zo een goedkoop merk kopen dat gaat binnen de kortste keren stuk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowel Trust als Sweex maken low-end spullen. Dat betekent dat ze niet aan de kwaliteitseisen voldoen, daarom zijn ze zo goedkoop. Koop een merkvoeding, die is niet zoveel duurder. Het verschil tussen 370 en 400 Watt is te verwaarlozen, trouwens.
AWM