Mijn toetsencombinatie op het toetsenbord doet raar, hoe los ik dat op?

Ik heb onlangs een nieuw toetsenbord gekocht: een zwarte K120 van Logitech. Hiermee speel ik FIFA 13. Voor dit nieuwe toetsenbord speelde ik hetzelfde spel met een ander toetsenbord zonder problemen. Sinds mijn nieuwe toetsenbord, doet het spel echter heel raar. Een voorbeeld:
een toetsencombinatie die ik met dit spel, zij het voorheen zonder problemen gebruikte, was ''A+pijltje omhoog+pijltje links'', omdat dit uit drie toetsen bestaat, pakt mijn nieuwe toetsenbord deze combinatie niet en negeert het. Het rare: een andere drie-toetsen-combinatie pakt 'ie wel.

Ligt dit aan mijn computer, het spel of mijn nieuwe toetsenbord?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Antwoorden (1)

Als het met het ene toetsenbord wel werkt maar met het andere niet dan is de slotsom snel gemaakt. Het ligt dus aan je nieuwe keyboard maar dat wil niet zeggen dat hij stuk is. Je zou eens op de site van Logitech kunnen kijken of er software te downloaden is en die te installeren. Het kan ook zijn dat je voor je oude keyboard software hebt geïnstalleerd en dat die voor de problemen zorgt. Indien je daar software voor hebt geïnstalleerd zou ik die verwijderen. Indien dit niet helpt even contact opnemen met de support afdeling van Logitech.