wat moet ik upgraden om mijn pc weer snel te maken?

Hallo,

Ik deed pas stronghold crusader 2 maar dat was bijna niet te spelen zo traag.

Mijn PC:

Intel core 2 quad 2.4 GHz
8 GB DDR 2 ram 800 mhz
Asus p5k moederbord
Nvidea GeForce gtx 460 1gb
Samsung 840 evo 120 GB ssd

Wat kan ik upgraden om hem weer snel te maken zodat ik (bijna) alle spellen weer kan doen .

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

ik zou een compleet nieuwe computer kopen. Als je niet het beste van beste hoeft komt het goedkoper uit dan dat je er zelf een bouwt. Ik raad je wel aan om de ssd die je momenteel hebt in te laten bouwen in je nieuwe computer en daar het besturingssyteem en progamma's op te laten draaien.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Minimum:

OS: Windows® XP/Vista/7/8 with latest service packs
Processor: Intel® Core™2 Duo 2Ghz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® 8800GT 512MB or AMD Radeon™ HD 2900XT 512MB or better
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4 GB available space

daar zit je dus net boven je hebt veel geheugen maar helaas dat is niet de bottleneck
hij kan het aan maar zeker niet op de hoogste settings

Recommended:

OS: Windows® Vista/7/8 64-bit with latest service packs
Processor: Intel® Core™ i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 460 1GB or AMD Radeon™ HD 5830 1GB or better
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4 GB available space

ik vrees dat je een nieuwe CPU nodig hebt als je moederbord dat aankan is dat het goedkoopste.
anders dus eigenlijk een hele nieuwe pc.
capthavoc