Weet iemand een laptop van rond de 250 -300 euro?

Toegevoegd na 7 minuten:
En zo niet, is het dan misschien een optie om een netbook aan te schaffen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt daarmee niet echt een goed laptop kopen, maar wel een goed mini-laptop.

Antwoorden (6)

Laptops zijn niet echt te vinden voor die prijs, helaas. Kleintjes wel (netbooks, tablets), of je moet tweedehands gaan kijken. Dan is er genoeg keuze.

Toegevoegd na 39 seconden:
Ik zou van deze laptops voor de toshiba gaan, trouwens:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En tweedehands voor zoiets: http://tweakers.net/aanbod/353334/acer-aspire-5750g-640gb-hd-4gb-ddr2-ati-4570.html
De goedkoopste minilaptop begint bij de media markt al vanaf 200 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op marktplaats kan je daar best wel wat voor scoren hoor
althans als je een wat mindere accu op de kop toe neem
maar dat is meestal standaard
die kan je als je een paar maanden verder bent wel kopen
dan heb je weer wat gespaard
capthavoc
12 jaar geleden
Op kieskeurig kan je jouw prijsrange invoeren. De Compaq Mini CQ10-501SD (XE926EA) is een van de goedkoopste met een 10 inch schermen. Binnen de 10 inch schermen kan je voor deze prijs wel slagen. Meestal zit er geen diskdrive in (of een externe).

De grootste laptop is Toshiba Satellite C660-1FE met 15,6 inch voor rond de 300 euro.

Verder is er de 100 dollar laptop van het 1 laptop per child project.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het ligt eraan wat je ermee wilt doen, maar om eenvoudig je mail te lezen, wat te internetten of een DVD film te kijken (heb je een externe DVD speler voor nodig) is een 10 inch laptop (netbook) op zich een goede keus.

Toegevoegd na 4 minuten:
Wil je een groter scherm dan zijn er rond de 300 euro wel mogelijkheden o.a.

Toshiba Satellite C660-1FE
Compaq Presario CQ57-205SD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn moeder heeft er 1 besteld bij wehkamp voor driehonderd euro. welk merk weet ik niet wel leuk ding. je zou daar eens kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou de algemene aanbiedingen maar eens in de gaten...
http://www.voordeelmuis.nl/categorie/1/notebook.htm