Hoe krijg ik mijn cd-rom drive weer open?

Ik ben bezig om mijn oude pc weer nieuw leven in te blazen. Echter, ik krijg de cd-rom speler niet meer open. Ook heb ik nu een boot failure gekregen. Hij vraagt dan naar een boot device. Ik krijg mijn pc dan ook niet meer opgestart.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.9K

Het beste antwoord

in de cd drive zit ergens een klein gaatje. Zet je pc aan, en zodra hij loopt kan je een paperclip door het gaatje duwen. Het laatje zou dan moeten openen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wellicht zou je een techneut kunnen inschakelen en hem vragen je computerkast open te halen en van binnenuit de drive weer los te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zit een klein gaatje onder het laatje van je cd speler. als je hierdoor een 90 graden gebogen naald steekt kan je als je de punt omhoog in het laatje de la zo open trekken als het goed is.