na een herinstalatie is er windows 7 op mijn laptop geinstaleerd.nu kan ik er geen printer,digitale fotocamera en telefoon op aansluiten hoe kan dit?

en hij is ook nog heel erg langzaam tegenover xp

12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een originele of een gedownloade versie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vertel erbij wat voor laptop je hebt, processor, geheugen, enzovoorts.
Als het een oud exemplaar is is er een grote kans dat er geen drivers meer voor gemaakt zijn.
Ga sowieso op de site van de fabrikant op zoek naar W7 drivers voor dat model.
(Of installeer de originele, legale, XP er weer op van de originele schijven, dan is hij weer lekker snel en compleet)
stiena58
12 jaar geleden
ik denk een originele omdat de pc bij een computerzaak is gemaakt.het is een packard bell esynote en de rest moet ik effe zoeken dat weet ik uit mijn hoofd niet.hij is van februari2007
stiena58
12 jaar geleden
ik ben ook al op de site van de fabrikant geweest maar ook dat lukte niet.ik kan ook service pack 1 niet instaleren
capthavoc
12 jaar geleden
Dat lijkt me sterk als je een legale win 7 hebt gekregen ?
ik ben wel benieuwd naar je cpu intel,.... amd ?
en hoeveel geheugen heb je ??
en wat is de fout meldingen van service pack 1 ?
stiena58
12 jaar geleden
sorry ik ben niet zo'n expert op het gebied van computers,nu vraag je me te veel.
maar bedankt voor alle info,ik ga maar weer terug naar de winkel,want voor dat ik er zelf uit ben is er weer een week voorbij

Antwoorden (3)

Was ook bij mij dat komt omdat je printer te oud is of je moet met een installatie cd van de printer/camera even de software installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stiena58
12 jaar geleden
dat had ik al gedaan maar werkte ook niet.
de printer is even oud als de pc,van febr. 2007
Je bent vergeten de drivers te installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stiena58
12 jaar geleden
nee niet vergeten dat heb ik geprobeerd maar ook dat werkt niet.
ik zal nog eens proberen om zeker te zijn.
Om op een machine van 4 jaar oud win 7 te installeren... ja, dan is het niet gek dat het langzamer is dan xp. 7 (en vista ook al btw) zijn grafisch veel veeleisender dan xp, dus dat verklaart, daarbij is de standaard processor snelheid, RAM hoeveelheid en grafische kracht omhoog gegaan in de laatste 4 jaar.

Zonder specs (welke easynote heb je exact?), is er sowieso weinig te zeggen, maar het kan zijn dat de 7 die je hebt een hele uitgeklede versie is, een enterprise editie ofzo?

Het aansluiten moet geen probleem zijn, dat zal via USB gaan, en het laten herkennen is in 7 ook geen enkel punt. Het enige wat het kan zijn is dat er geen standaard drivers bij hebt omdat die niet in je windows versie zitten.