na een herinstalatie is er windows 7 op mijn laptop geinstaleerd.nu kan ik er geen printer,digitale fotocamera en telefoon op aansluiten hoe kan dit?

en hij is ook nog heel erg langzaam tegenover xp

Weet jij het antwoord?

/2500

Was ook bij mij dat komt omdat je printer te oud is of je moet met een installatie cd van de printer/camera even de software installeren.

Je bent vergeten de drivers te installeren.

Om op een machine van 4 jaar oud win 7 te installeren... ja, dan is het niet gek dat het langzamer is dan xp. 7 (en vista ook al btw) zijn grafisch veel veeleisender dan xp, dus dat verklaart, daarbij is de standaard processor snelheid, RAM hoeveelheid en grafische kracht omhoog gegaan in de laatste 4 jaar. Zonder specs (welke easynote heb je exact?), is er sowieso weinig te zeggen, maar het kan zijn dat de 7 die je hebt een hele uitgeklede versie is, een enterprise editie ofzo? Het aansluiten moet geen probleem zijn, dat zal via USB gaan, en het laten herkennen is in 7 ook geen enkel punt. Het enige wat het kan zijn is dat er geen standaard drivers bij hebt omdat die niet in je windows versie zitten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100