92% van mijn 8GB RAM geheugen is vol, terwijl er maar 120MB aan processen aan de gang is. Hoe kan dat?

Ik heb 8GB RAM in mijn computer zitten. Toch zegt Taakbeheer dat er 92% van in gebruik is, terwijl er maar 120 MB door programma's wordt gebruikt. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je ook zien waar de rest voor gebruikt wordt?
Doe anders eens een viris en malware scan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is vast en zeker een memory-leak van één van je processen of services...

Antwoorden (1)

Kijk welke processen in taakbeheer gebruikt worden. Staan hier vreemde zaken tussen.

Ook zou ik testen op virussen met een virusscanner(als je die nog niet hebt) en ik zou nog testen met Malware Bytes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er staan geen rare dingen tussen de processen in taakbeheer en mijn anti-virus software heeft geen virus gedetecteerd. Er staat in taakbeheer wel "Wisselbare pool 218MB, Niet-wisselbare pool 6,7GB" heeft dat er iets mee te maken misschien?