Welke alternatieven voor de Ipad zijn er op dit moment (juli 2010) te verkrijgen?

Ik weet genoeg over de Ipad om het niet te willen. Te gesloten systeem.

Het concept tablet vind ik wel ideaal dus daarom ben ik op zoek naar alternatieven.

Liefst even groot of groter scherm.

Toegevoegd na 10 minuten:
Aanvulling: Die NU in Nederland verkrijgbaar zijn of door particulieren besteld kunnen worden in het buitenland.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Er zijn al een paar jaar laptops met een dubbel scherm verkrijgbaar, waarbij dus een deel touch screen is, dat zou je als een alternatief kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gizmodo: 2 zijn eReaders, 2 zijn Netbooks (die acer heb ik zelf al), De Slate is nog niet verkrijgbaar en alleen zakelijk te kopen, Notion Ink en Dell Mini zien er leuk uit maar beide nog niet verkrijgbaar sowieso niet in Nederland.
Beste

Door middel van een jailbreak zal de IPad niet langer een gesloten systeem blijven. Eventjes afwachten maar ;)