Wat is het verschil tussen GeForce GT 720M, GeForce 710M en GeForce 720m?

Ik heb een laptop met GeForce 720M, op internet heb ik gevonden dat sims goed kan spelen met GeForce GT 720M en GeForce 710M. Nu vraag ik me af of dat ook goed gaat met GeForce 720M omdat dat er op lijkt qua naam. Ik wil graag uitbereidingen van de sims 3 gaan kopen voor mijn laptop, de sims 3 zelf draait er goed op. Ik heb een intel core i5-3200M 2.6GHz processor en een OS van 4GB, ik neem aan dat dit het RAM geheugen is. (?). Ik heb gelezen dat een apart RAM geheugen erbij kan kopen zo nodig, maar mijn vraag gaat eigenlijk vooral over het GeForce-ding. aub uitleggen in makkelijke taal, naast de sims ben ik niet echt een computer/laptop kenner. :D

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb een ASUS X550V geloof ik

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
GT 720M= 720M=720m Niet iedereen neemt de moeite GT ervoor te zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan is het gewoon hetzelfde :D Dankjewel!

Het beste antwoord

goed nieuws voor je, met NVIDIA Geforce 720M word de NVIDIA Geforce GT 720M bedoeld.

Toegevoegd na 24 seconden:
http://www.geforce.co.uk/hardware/notebook-gpus/geforce-gt-720m

Toegevoegd na 52 seconden:
sorry foute link

http://www.geforce.co.uk/hardware