Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke tv-kaart kun je digitale tv van Ziggo kijken via Windows Media Center?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
650

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt op een niet door Ziggo ondersteunde manier digitale tv kijken met een floppyDTV kaart, in combinatie met een Alphacrypt Classic cam-module.

Zoek even op het Ziggo gebruikersforum voor meer informatie.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met geen enkele. De digitale Ziggo kanalen kun je alleen ontvangen met een CI+ insteekkaart of door Ziggo gecertificeerde tuner. De kaart past niet in een WMC en een gecertificeerde tuner is de WMC niet.

En dat is jammer, want ik wacht zelf al maanden op een insteekkaart voor mijn HDI Dune Smart B1. Met een uitbreidingsmodule zou je daar twee tuners en harddisk in moeten kunnen stoppen. Maar ook die lijken voorlopig niet leverbaar.
(Lees meer...)
paulus811
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Leuk dat je toch een kaart gevonden hebt! Het lijkt er wel op, maar ik vrees dat het niet gaat werken. Er staat bij 'Voor gebruikt met Free2Air/Free2Cable of PayTV zenders' en Ziggo is geen van drie. Wellicht kun je de leverancier bellen en jouw situatie voorleggen. Succes!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding