Hoe kan het dat mijn printer niet alles print?

Ik heb een printer met de naam HP 2540.
Ik heb met die printer een probleem.
Mijn probleem is als ik op afdrukken klik dat ik twee zinnen krijg en de rest print hij niet. Maakt niet uit of het 1 bladzijde vol is of 20 bladzijdes. Hij print maar 2 zinnen.
Hoe los ik dat op en wat is er mis?

P.S De printer is draadloos. Weet niet of de informatie belangrijk is

Toegevoegd na 5 minuten:
De inkt kan niet op zijn, want er zitten nieuwe in. Het kan ook niet aan die inktpotjes liggen want ik heb 1 keer weer nieuwe in gedaan

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En wat gebeurt er als je de diagnostische pagina uitprint vanuit de printer zelf? Als dat ook niet lukt zou ik het mechanische deel verdenken...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Printers zijn ondingen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het klinkt als een software probleem. Dus driver desinstaleren, andere driver installeren voor een draadloze printer van een ander merk. Op nieuw opstarten. Uit testen nu zou de driver de printer wel moeten zien, maar complete chaos uitprinten.
En nu de juiste meeste recente HP driver installeren voor de juiste printer. Het is iets meer werk, maar het voorkomt dat nog resten van onjuiste software achterblijft.

Antwoorden (1)

Heb je de tips van het HP-forum al uitgeprobeerd? Zie http://h30434.www3.hp.com/t5/Printing-Issues-Troubleshooting/Missing-partial-prints-amp-Printer-Offline-on-Windows-8-8-1/m-p/4188568

Welke besturingsprobleem je gebruikt, vertelt het verhaal niet, maar ik ga er even van uit dat dat Windows 8(.1) is.