ik kan mijn hdmi uitgang niet meer op standaart instelling instellen?

als ik mijn hdmi kabel in de laptop steek verdwijnt ook het pictogram bij de geluidopties

Toegevoegd na 3 minuten:
heeft van tevoren wel altijd gewerkt!! hoop graag dat er n passend antwoord is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je geeft wel weinig informatie. Dus erg gedetailleerd zal er ook niet geantwoord kunnen worden.

Wat zou kunnen helpen is dat je je videokaart driver pakketje deïnstalleert en vervolgens weer opnieuw installeert en indien mogelijk meteen ff update naar de laatste versie. Bij laptops kun je het beste in eerste instantie bij de fabrikant kijken naar drivers. Bij Ati/AMD of nvidia (afh vd gpu) kun je ook kijken maar soms werken de drivers vd fabrikant beter dan wanneer je ze direct bij ATI/AMD of nvidia haalt + daarbij moet je goed opletten dat je de mobile variant vd drivers te pakken hebt bij et downloaden.