Hoe groot mag een HDD maximaal zijn in de Samsung NP-RF711-S01NL laptop?

Er zitten 2 HDD sloten in de laptop. Echter vroeg ik mij af wat het maximaal ondersteunde geheugen per slot is. Dus hoeveel GB wordt er maximaal ondersteunt op slot 1 en hoeveel GB wordt er maximaal ondersteunt op slot 2?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je eerste vraag betrof de HDD... die kun je tot de maximale grootte erin zetten. Een goede combinatie zou een SSD als opstartschijf zijn (is natuurlijk duurder) en een grote HDD voor je DATA. Het maximale geheugen is 8 gb (dus 2x4GB) Dit heb ik van een amerikaanse website gehaald, geldt ook voor de Nederlandse versie. Toegevoegd na 6 minuten: Een correctie: blijbaak weet je niet waar je het over hebt. Een HDD slot bestaat niet. Je bedoelt een geheugen slot. Daarvan zijn er twee: 2x4G. Maximaal 8 gb dus. Een HDD is een HARD DISC DRIVE, een harde schijf dus. Iets heel anders. En die mag groot zijn. Dus vergeet de combinatie, want je kunt er maar één schijf in zetten. Trouwens, die combinatie kun je toch maken, maar dan met een externe schijf.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100