Waarom werkt het geluid van mijn laptop niet?

Vandaag startte ik zoals gewoonlijk mijn laptop (Samsung 900X) op, maar het geluid werkt niet meer. Ik heb de probleemoplosser gebruikt maar die kan niks vinden en ook mijn stuurprogramma lijkt in orde. Ook als ik mijn headset gebruik gebeurt er helemaal niks.
Wie weet wat het probleem is? Alvast bedankt voor uw hulp!

Besturingssysteem: Windows 8 Pro

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meestal even computer even opnieuw opstarten en het werkt weer prima.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik gedaan, maar het is nog steeds hetzelfde
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je bij je geluidsuitvoerapparaat kijkt, waar staat je output dan op? Line out, headphone oid?
Misschien staat ie op Digital out, of interne luidspreker?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lees gegeven antwoordt goed, ik denk dat je daar veel aan hebt. Dit ga ik niet herhalen, een goed antwoordt verdiend goed gelezen te worden!

Het beste antwoord

Lijkt een beetje voor de hand liggend maar, heb je je geluid wel aan staan? (in het geluidsmenu rechts onder) ik zie dat je veel andere mogelijkheden die meestal dit probleem oplossen al hebt geprobeerd. Mocht je je geluid dus aan hebben staan kan je het beste proberen om je windows terug te zetten naar een herstelpunt, deze worden automatisch gemaakt hier kan je komen door rechtsonder naar het windows 8 menu te gaan en op instellingen te klikken (onder de 6 standaard icoontjes van afsluiten toetsenbord etc.) hier staat als het goed is ergens een update en herstel functie? Meestal worden er om de zoveel dagen automatisch een herstelpunt gemaakt. Zet je pc terug naar een herstelpunt die gemaakt is VOOR het probleem kwam. Mocht dit het probleem niet oplossen is je laatste softwarematige oplossing het overnieuw installeren van windows. Mocht dit ook niet werken is je geluidskaart/chip kapot en moet je even contact opnemen met samsung.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt. Het probleem is verholpen. Het lag aan een update of iets degelijks. Bedankt voor uw uitgebreide antwoord!