Waar kan ik een apple naar micro usb adapter kopen?

Hallo,
Ik heb op dit moment een iPhone 4 en ik ga veranderen naar een Samsung galaxy s3. Ik heb ook een Bose sounddock II met een 30 pin connector, maar omdat ik overstap naar een S3 zoek ik een adapter om 30 pin naar micro usb over te zetten (adaptor).Ik wil mijn sounddock houden dus heb ik deze adapter nodig, ik heb al kabels gezien die dit kunnen maar ik zoek een adapter ik bedoel niet de kabels maar zo een adapter zoals de 30 pin naar lightning heeft voor de iPhone 5, ziet u wat ik bedoel? Zonder kabel gewoon dat het is alsof ik de S3 in de dock connecteer zonder dat ik een kabel moet gebruiken en een andere plaats vinden om mijn mobiel te leggen.
Bedankt voor u tijd! Ik zet er een foto bij van een voorbeeld van wat ik zoek maar dan met de verkeerde aansluitingen. (30 Pin naar Lightning op foto).
-Jamescce

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je zou eens kunnen kijken op www.miniinthebox.com