Hoe repareer ik mijn usb stick?

Ik heb een lege USB stick van 32 gb van Integral. Ik heb de USB stick moeten formatteren omdat ik er niet meer op kon. Na het formatteren zijn alle bestanden er af gehaald, maar nu pakt mijn computer de usb stick helemaal niet meer. Ik vind een usb van 32 gb best duur in de aanschaf. Is er een bedrijf of eigen mogelijkheid om mijn usb te maken, want ik schaf liever geen nieuwe aan tenzij het echt niet anders kan...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Al zou je de stick kunnen laten repareren, zal dat duurder uitvallen dan een nieuwe te kopen. Heb je geen garantie meer?
Kijk eens op bijgevoegde website. Voor nog geen 20 € kun je al een krijgen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een usb-stick "repareren" die kapot is is niet te doen.
Als formatteren niet voldoende is om weer normaal op de schijf te kunnen werken, dan is mijn advies het ook niet meer te doen.
Er zijn dan doorgaans elektronische problemen. Defecten aan de chip die je niet zelf kunt verhelpen.

De kans dat de USB-stick definitief crasht is te groot.