Printer Canon MP495 heeft een nieuwe cartridge zwart. Na (juiste) installatie blijft de melding komen dat de inkt op is. Hoe kan ik dit oplossen?

al stroom eraf, aan en uit. Cartridge weer geinstalleerd, maar de melding blijft.
contactpunten zijn schoongemaakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

kan je wel gewoon printen ? heb je een zeg maar recycled cartrigde ? of nagevuld ?
Probeer toch ook eens de hele printer software er af te halen en er opnieuw op te zetten ?

in dit geval haal je eerst de printer er af dan printer verwijderen en misschien dat een register cleaner ook handig is om eventuele restanten uit je register te halen
en dan de software er weer op en printer weer aansluiten
capthavoc
12 jaar geleden
Het lijkt me niet logisch om steeds als je nieuwe cartridges hebt geinstalleerd alle software eraf te gooien. Het is namelijk een probleem wat vaker voorkomt, ook mijn printer heeft er last van.