Welke processor is het beste voor in deze computer?

Mijn computer is niet krachtig genoeg. Ik heb de computer zelf samengesteld met
Moederbord : ASUS FM2 F2A55-M
Graphics: AMD Radeon HD7000 1GB

De huidige processor is de AMD FM2 A4-5300 Dual Core 3.4GHz
Welke processor is het best met deze onderdelen?
Het is in principe ook mogelijk om het moederbord en de Graphics te vervangen maar dan gaat de prijs ook meespelen.
Ik gebruik de computer voor video's streamen van Netflix en Youtube.
En soms voor tekstbewerking

Alvast Bedankt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het werkgeheugen is 8GB DDR3 Werkgeheugen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het gaat natuurlijk ook om wat je ervoor over hebt, en voor de socket van jou zijn er meer dan genoeg processors, als je toch een stapje hoger wilt zou ik de http://azerty.nl/8-5217-557799/amd-a-serie-a8-5600k-3-6-ghz-.html nemen, kun je weer de toekomst mee in. Je kunt de a6-5400k/6400k nemen, maar ik raad de a8-5600k aan.. Ligt er helemaal aan wat je ervoor over hebt..

Je kunt even hier te kijken, http://azerty.nl/8-5217/socket-fm2.html.

Hier kun je nog een how-to vinden: http://www.wikihow.com/Install-a-New-Processor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik moet zeggen dat de prijs me erg mee valt. Ik had verwacht toch wel het dubbele kwijt te zijn. Erg bedankt voor je reactie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je echt veel beter wil dan ben je meer kwijt, dan ga je ook wat meer de game kant op, en aangezien je dat niet doet valt het mee ja :)