Hoe verbind ik deze 2 kabels? (Xbox audio naar externe boxen, zie afbeelding)

Ik heb mijn XBOX 360 aangesloten op een monitor met externe boxen. Ik heb een witte en rode audio uitgang, maar ook een kabel van de boxen. Moeten deze 3 met elkaar verbonden worden om geluid te krijgen? En hoe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als die audio-uitgang inderdaad functioneert heb je een kabeltje nodig met aan de ene kant een rode en witte cinch-aansluiting en aan de andere kant een 3,5 mm jack (ik ga er tenminste van uit dat je externe boxen over die aansluiting beschikken).

Dat werkt perfect, ik had vroeger iets gelijkaardig om (omgekeer dan wel) het geluid van mijn laptop op mijn tv-scherm te hebben.