heeft er iemand ervaring met de samsung ativ book 9 lite touch?

volgens tweakers.net is het scherm niet optimaal en is ie langzaam als je hem wat intensiefer gebruikt. is dit allemaal waar? en hoe is de netwerk kaart? bvd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Het zijn mooie slanke laptops. In mijn optiek voelt het een beetje goedkoop aan. De laptop is niet bedoelt voor zwaar intensief gebruik. Deze laptops zijn gemaakt voor de mainstream die een licht/mobiel apparaat willen. Het scherm is wat aan de felle kant (kleuren / wit is goed) alleen als je veel films kijkt / donkere schermen dan is het van iets mindere kwaliteit (te veel verlichting / grijswaarde) met de wifi kaarten ken ik geen problemen.

Loop anders eens een keer een computerwinkel binnen (MyCom, Paradigit, Saturn etc) daar staat deze momenteel overal op demo opgesteld. Speel er eens 15min mee zodat je een nog beter beeld krijgt. Ga dus niet bij grote aankopen als een notebook enkel af op 1 review op tweakers of een antwoord op goeievraag.nl :)