Monitor op Portrait met trackbal in sync

Ik heb dual monitors en een Gforce 8800 grafische kaart.
Ik gebruik Windows XP en heb een MS optical trackball.

Het is simpel met Nvidia Control panel om een of beide monitors op Portait te zetten, maar dan gaat mijn trackball besturing niet mee. In de eigenschappen van de trackball kan ik niets vinden.

Wie weet hoe je dat moet aanpakken

Toegevoegd na 6 uur:
Heeft iemand wellicht een trackbal of muis zien gebruiken bij een in portrait gebruikte monitor (merk?)

Ik heb de nieuwste MS trackball driver gedownload, maar geen resultaat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Eerste kans: installeer de nieuwste versie van de driver en alle andere besturingssoftware voor je trackball. Kijk op de site van de fabrikant voor informatie.

Tweede kans: zelfde, maar dan voor je grafische kaart.

Derde kans: zelfde, maar dan voor je monitor (jawel).

Vierde kans: installeer iRotate. Dat gebruik ik om mijn beeld in portretstand te zetten. Geen problemen met de muis. iRotate is gratis. Zie de Bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed, maar het merk van de optical trackbal is Microsoft, en dan weet je het wel. iRotate ziet er goed uit en op hun site was er een forumlid, die hetzelfde probleem had en later verklaarde dat het kopen van een andere muis de oplossing was. Morgen dus maar even naar de Office (tenzij er iemand een oplossing geeft).
Bedankt voor jouw hulp!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het probleem zat tussen mijn eigen oren !!!