hoe packard bell easynote cd/dvd lade openen?

een paar weken geleden heeft mijn zusje een packard bell easynote TE69KB series laptop met windows 8 gekocht.
maar nu weten we niet hoe de cd/dvd lade open gaat.
kan iemand ons helpen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
2.3K

Antwoorden (1)

Beide modellen die in deze serie zijn gemaakt hebben geen cd of dvd drive. Zelf heb ik ook een Asus zonder drive. Je hebt dus een externe drive nodig of je moet een download versie gebruiken van de gewenste software.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke bedankt voor je antwoord!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
weet je misschien ook waar je die kan kopen??