Waarom herkent mijn laptop mijn oplader niet meer?

Mijn laptop herkent mijn oplader niet meer en wil de batterij niet meer opladen. En het is 100% zeker de juiste oplader. Het gaat om een Dell Inspiron 1545.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.8K

Het beste antwoord

Kijk eens in de connector die je in de laptop steekt.
Normaal moet je er een pinnetje hebben in het midden.

Als het pinnetje scheef staat of gebogen, dan laadt hij niet op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Meten = weten. Meet de stekker die je in je laptop steekt. Op de adapter zelf staat welke waarde je moet hebben. Bij mij 20V
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat had mijne ook. Ik heb gewoon een nieuwe gekocht. Problem solved! (zo duur zijn ze tegenwoordig niet meer xd)

Toegevoegd na 35 seconden:
Ik bedoel, hij kan ook stuk zijn..