waarom kan ik mappen op de externe hdd niet verwijderen?

specificatie
externe hdd 2 tb ecogreen samsung

hallo
heb een externe harde schijf vol met films
films die ik weg wil doen kan ik soms niet vewijderen .ik krijg dan de melding

(toegang geweigerd controleer of de schijf vol is beveiligd of het bestand in geruik is )

geen van dit alles is er aan de hand ,waarom kan ik wel bepaalde andere films verwijderen en somiggen niet ?

heb het progje unlocker al wel :maar wil graag zoals het hoort om te verwijderen

wie weet raad

scannen oid

gr .

Toegevoegd na 3 uur:
fliptoast moet je niet naar kijken dat is een voorbeeld naam maar die melding erom heen krijg ik dan steeds

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
5.1K

Antwoorden (2)

fliptoast.exe is een app voor facebook en twitter. (en het is veilig)

Dat bestand is beveiligd tegen verwijderen of het programmaatje staat aan op het moment dat je het probeert te verwijderen.

Toegevoegd na 4 uur:
Na je toevoeging:
De rest van het antwoord blijft gelden: er is iets beveiligd of iets is of lijkt actief.

Is het toevallig nog actief in het programma waarmee je de films binnen hebt gehaald?

Niks mis met unlocker, zeker niet op een externe hdd, daar staat normaal gesproken niks op wat belangrijk is voor windows enzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens een schijfcontrole uit te voeren doormiddel van rechtermuisknop (bij deze computer) op de betreffende disk en dan extra schijfontrole, mogelijk dat er fouten op de disk staan, tevens kun je ook proberen om het in veilige modes op de starten of je ze dan wel kan verwijderen (net voor het opstarten van WIndows F8 drukken en dan veilige modus pakken)

Toegevoegd na 56 seconden:
Heb je geen torrent programma of nieuwsgroep programma draaien..? Mogelijk dat hij nog gedeeld word.