Waarom werkt mijn Wd my book 4tb niet op sony tv?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke TV exact? Sony 42W950 bijvoorbeeld, dat is makkelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De kdl-46ex402 Met mijn andere wd HD my book 1tb lukt het wel. Firmware van de tv is ook ge-update. Maar deze van 4tb lukt het nog steeds niet :(

Antwoorden (1)

Naar mijn idee is je book NTFS geformateerd en dit werkt niet in combinatie met FAT32 wat je tv waarschijnlijk heeft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb dit gecontroleerd.... Mijn vorige schijf wd my book 1tb is ook ntfs geformateerd en die doet het wel op mijn tv.
Zou 4tb niet gewoon te groot zijn ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou kunnen dat weet ik verder niet. Misschien kun je kijken op de sony forums of contact opnemen met sony.