weet iemand een goede hd video kaart die bf3 can afspelen en het liefst rond de 100 euro of 150?

videokaart minstens 1 gb met hdmi ingang

Toegevoegd na 2 uur:
kan iemand ook uitleggen wat het verschil is tussen 560 en 560 ti?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Laat ik voorop stellen: alle moderne videokaarten zijn HD (want dat betekent alleen maar dat ze een hoge resolutie aan kunnen) en ze hebben ook vrijwel allemaal een HDMI uitgang.

Ik heb zelf een NVIDIA Geforce gtx 560. Ik ben nog niets tegengekomen wat ik niet op max detail en high res aankan, terwijl het toch echt op zn hoogst een mid-range video kaart is, en hij inderdaad zo rond de 150 kost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 560 is een langzamere kaart tov de 560 Ti. De 560 is later op de markt gekomen toen bleek dat nvidia geen concurrent had voor het prijssegment waar de 6870 zich bevind/vond.

Wil je de technische specs vergelijken dan is hier nog een mooi tabelletje te vinden.
http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/48794-nvidia-geforce-gtx-560-ti-448-cores-review.html