Hoe kan ik de foutcode 0x80070643 herstellen?

Ik wil mijn scanner via `apparaat zoeken`instaleren. Maar dan krijg ik de foutmelding 0x80070643. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.7K
capthavoc
11 jaar geleden
wordt je apparaat niet gewoon via nieuwe hardware meteen gevonden ?
heb je xp
de foutmelding verwijst naar NET framework dus wellicht moet je windows updaten ?
zie optionele downloads ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een al in one draadloze printer .Het onderdeel printen doet het altijd maar als ik wil scannen moet ik het apparaat opnieuw laten zoeken, maar hij vind het dan niet altijd.
Windows is up to date.
Ik weet niet hoe ik nieuwe hardware moet gebruiken.

Antwoorden (2)

Volg de bron, download en installeer Fixit (dat is dat icoontje) en dan is het als het goed is opgelost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze fout komt van Silverlight. Volg onderstaande procedure.

Silverlight verwijderen (bron =: pctuts.be)

Verwijderen van Silverlight en nieuwste installeren
•Klik op Start, configuratiescherm, Programma en onderdelen, VERWIJDER in deze lijst Silverlight. (mocht er een error verschijnen tijdens de deinstallatie, klik dan op volgende.)

•Na de installatie kunt u het programma starten. Dit is te vinden op de volgende locatie: Klik op start-> ( Deze) Computer-> Lokaal Station C: -> Program Files-> Windows Installer Cleanup -> Open dan het bestand: Msicuu.exe

•Zoek in dit programma naar Silverlight en verwijder het als deze erin staat.

•Wanneer Silverlight niet meer in de lijst staat kunt u het programma sluiten.

•Klik Start, typ in CMD, klik met de rechtermuisknop op cmd icoon en kies uitvoeren als administrator. In het zwarte scherm typt u: HKLM\Software\Microsoft\Silverlight /f ( LET OP: Voor de / Is een SPATIE) , druk Enter.

•In hetzelfde zwarte scherm typt u nu het volgende: rmdir /s /q "%ProgramFiles%\Microsoft Silverlight ( LET OP: Voor de / Is een SPATIE), druk enter

•Daarna ga je de computer opnieuw opstarten.

•Na de herstart van de computer kun je de instellingen van Internet Explorer resetten. Dit doe je als volgt:
Open internet Explorer en klik rechtsboven op Extra-> Internet opties-> Tabblad geavanceerd

•Klik dan op "Opnieuw Instellen" Zet ook een vinkje bij Persoonlijke instellingen verwijderen. Daarna klik je opnieuw op Opnieuw instellen. Wanneer de instellingen zijn voltooid kun je verder gaan met de volgende stap.

•Download Silverlight van de volgende website: Get Silverlight | Microsoft Silverlight of Get Started : The Official Microsoft Silverlight Site

•U kunt na de download de stappen op het scherm volgen om Silverlight te installeren.

•Herstart de computer