Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn tablet yarvik, geeft aan sd card vol maar er zit nog 29 gb op, hoe kan ik het recht zetten, zodat ik het wel kan gebruiken?

als ik apps download zet ik ze vrijwel meteen over, desondanks zit er nog 29 gb op, het is een kaart van 32 gb, zelfs fotos maken lukt niet meer, geeft dan aan dat sd kaart bijna vol is....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
591

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoe is de kaart geformatteerd? FAT32 lijkt me hier geschikt. Met enkel FAT kan er maar 2 GB van de 32 gebruikt worden (en dan is de kaart dus wel zo goed als vol).

Als er fouten in de index en/of bestandssysteem zitten, wil het nog wel eens helpen de kaart op fouten te controleren of opnieuw te formatteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb geen idee, waarschijnlijk nooit, is een maand geleden gekocht, dat hoeft toch niet dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het maakt niet uit of je hem nu, vorige week of vorig jaar verkeerd geformatteerd hebt... Proberen kan geen kwaad, lijkt me. Bij het formatteren is alles op het weg, dus als je dit behouden eerst even een backup/kopie maken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding