Wie heeft (goede) ervaring met een laptop/tablet met 3d-beeld-zonder-bril?

Ik heb begrepen dat er ook een soort voorzet-folie verkrijgbaar is om van een 2d beeldscherm een 3d beeldscherm te maken, maar dat lijkt me een geval van te mooi om waar te zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Daarvan bestaan er maar weinig en er is nauwelijks iets over bekend.
Ikzelf heb een Asus G51J met 3D scherm en aktieve shutterbril. Het beeld ziet er geweldig uit, maar ik vind het 3D Beeld van LG met polariserende bril veel rustiger.
De laptop(s) en beeldschermen waarbij je geen bril nodig hebt, blijken een nogal vlak beeld te produceren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nintendo 3DS bevat dit ook, ik zelf vind het er slecht uitgewerkt zien het lijkt beetje op 2 beelden die bijna op elkaar liggen. Dus ik denk dat je er niet veel van moet verwachten